Service Centrale Nederland

bedrijf logo

In opdracht van Service Centrale Nederland heeft Breekijzer een videoreeks van zes vlogs mogen maken. Deze vlogs stonden in het teken van de Amsterdam Security Expo in de Rai. Service Centrale Nederland was namelijk een van de exposanten tijdens dit evenement. Hiervoor werden de vlogs van Breekijzer ingezet om mensen op een persoonlijke manier uit te nodigen voor de expositie en online mee te nemen naar de expositie, wat resulteerde in een mini serie van zes vlogs.

  • De behoefte

Service Centrale Nederland nam deel aan de Amsterdam Security Expo die plaatsvond van 31 oktober t/m 2 november. Vooraf en tijdens de expo wilde Service Centrale Nederland op een unieke manier met mensen in contact komen, hen uitnodigen voor het event en ze daar weer spreken. Het achterliggende doel was het leggen van nieuwe contacten tijdens de beurs. Dit werd door Breekijzer gerealiseerd met een reeks aan vlogs die men zowel uitnodigde om zich aan te melden, als die daadwerkelijk ook de mensen spraken en dus een impressie gaf van het event.

  • Creatief concept

Met als basis het vlog-verslag van het eigen event, werd het concept ontwikkeld om dit door te trekken richting de beurs. Middels het maken van diverse oproepen en korte video’s werd van de vlogster ‘het gezicht’ van Service Centrale Nederland gemaakt, wat zorgde voor een uniek facet in de communicatie en herkenbaarheid. De vlogs zorgden in aanloop naar de beurs al voor een prikkel en uitnodiging. Op de beurs zelf werd vooral een sfeer-verslag gedaan en werden zowel relaties als nieuwe contacten geïnterviewd over hun ervaringen.

  • Oplevering

Goed voorbereid ging Breekijzer aan de slag voor Service Centrale Nederland. Maar liefst 3 dagen lang werd er gevlogd bij de Amsterdam RAI, waar Breekijzer vervolgens ook aan de slag ging met de editing. De video werd, opgeknipt in drie delen, gelanceerd via de facebookpagina van Service Centrale Nederland.

  • Resultaat

Met in totaal meer dan 15.200 bereikte personen en zo'n 121 reacties kan er worden gesproken van een succes. Service Centrale Nederland was naast de online cijfers erg positief over de opkomst tijdens de expo. Ook merkten ze dat er meer bezoekers bij de stand waren doordat mensen op de hoogte waren van de aanwezigheid van Service Centrale Nederland.

DE VLOG(S)

Dit zijn de vlogs die zijn opgeleverd naar de behoefte van onze klant!